۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

صادرات محصولات کشاورزی در زنجان هفت درصد رشد دارد

 صادرات محصولات کشاورزی در زنجان  هفت درصد رشد دارد

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان بیش از هفت درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تاراسی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است.

وی ارزش ریالی این میزان محصولات را بیش از ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار اعلام کرد و گفت: این میزان صادرات از نظر ارزشی نسبت به سال ۹۷ بیش از هفت درصد رشد دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه طی سه ماهه سال جاری بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی صادر شده است، گفت: ارزش ریالی این میزان صادرات بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ هزار دلار است.

تاراسی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی در استان رو به رشد است، ابراز داشت: اقلام صادراتی استان کشمش، لبنیات، سیب زمینی، گوجه فرنگی و آبمیوه است.

وی افزود: در سال بیش از ۴ هزار تن کشمش از استان زنجان صادر می‌شود که بیشترین سهم صادرات بخش کشاورزی استان را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه جهاد کشاورزی زنجان بر توسعه صادرات محصولات کشاورزی تاکید جدی دارد و برنامه ریزی برای سال جاری انجام شده است، افزود: در سال جهش تولید جهاد کشاورزی زنجان نقشه راه توسعه صادرات محصولات کشاورزی را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

کد خبر 4953826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha