۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰:۱۳

چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام آغاز به کار کرد

چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام آغاز به کار کرد

ایلام-در آیینی که در محل دفتر امام جمعه شهر چوار برگزار شد، چهل و نهمین مرکز نیکوکاری استان ایلام فعالیت خود را در این محل آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل امداد استان ایلام عصر سه شنبه در این مراسم که با حضور امام جمعه چوار، مسئولان و خیرین بخش برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی «ع» چهل و نهمین مرکز نیکوکاری در استان ایلام بوده که به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی مهران در محل دفتر امام جمعه چوار فعالیت خود را آغاز می‌کند.

قنبر موسی نژاد افزود: این مرکز نیکوکاری با اینکه چهل و نهمین مرکز نیکوکاری ایجاد شده در استان است.

وی در ادامه به ویژگی‌ها و مزایای مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: واگذاری امور نیکوکاری و خیر خواهانه به مردم و ارتباط موثر و راحت بین مردم و قشر نیکوکار با این مراکز از جمله این ویژگی‌ها بوده و امداد امام «ره» در هیچکدام از فرآیندهای تهیه و توزیع کمک‌ها در این مراکز جز در زمینه ثبت و ضبط مالی آنها مداخله‌ای ندارد.

موسی نژاد تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به منظور ارتباط آسان‌تر بین قشر نیکوکار و افراد نیازمند جامعه در محلات و مکان‌های مختلف توانسته‌اند با ارتباط شایسته و موثر با قشر نیکوکار هر ساله کمک‌های قابل توجهی جمع آوری و بین قشر نیازمند این مناطق توزیع کند.

کد خبر 4962763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha