۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵

شمیم عطر بارگاه رضوی در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) پیچید

شمیم عطر بارگاه رضوی در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) پیچید

انزلی- با حضور خدام رضوی در ناوگان شمال نیروی دریایی و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) شمیم خوش پرچم بارگاه امام هشتم شیعیان (ع) در ناوگان شمال پیچید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه و به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن ایام میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با سفر به بندرانزلی و همراه آوردن پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان برنامه‌های خود در شهر ساحلی را با حضور در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) آغاز کردند و پرچم بارگاه رضوی را ابتدا به میان دریادلان سپید پوش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران آوردند.

در این مراسم معنوی که حال و هوای خاصی داشت حاضران پس از قرائت قرآن کریم و صلوات خاصه امام رضا (ع) با مداحی ذاکر اهل بیت دل به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج سپردند و دقایقی را به مشهد الرضا سفر کردند و حضور خدام رضوی حال و هوایی وصف ناپذیر در دل دریادلان ایجاد و آرامشی وصف ناپذیر به این مجموعه بخشید.

پس از برگزاری مراسم استقبال از پرچم بارگاه امام رضا (ع) در ناوگان شمال، خادمان حرم رضوی به سمت زندان شهر حرکت کرده و این پرچم مقدس را به میان زندانیان گرفتار در بند بردند.

حضور در آسایشگاه سالمندان انزلی، دیدار از چهار خانواده شهدای روستایی، برگزاری مراسم استقبال از خادمان رضوی در بقعه متبرکه بی بی حوریه و حرکت کاروان خودرویی به سمت گلزار شهدای شهرستان انزلی، دیدار با دو خانواده شهدای سلامت و برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در جوار شهدای گمنام بندرانزلی از برنامه‌های خادمان بارگاه رضوی در این شهرستان است.

کد خبر 4963173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha