۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد:

ضرورت اهتمام رسانه‌های انقلابی در جریان‌سازی خبری

ضرورت اهتمام رسانه‌های انقلابی در جریان‌سازی خبری

قم-مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه قم یک شهر علمی برای شیعیان است، تأکیدکرد: باید با ایجاد یک شبکه از نیروهای رسانه ای انقلابی، در زمینه های مختلف، جریان سازی خبری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید دفتر خبرگزاری مهر در استان قم که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: تبلیغات اسلامی آمادگی دارد امکانات خود را برای جریان سازی در اختیار رسانه های انقلابی قرار دهد.

وی در ادامه افزود: با توجه به همه اتفاقات و رخدادها و تحولاتی که در قم رقم خورده است هنوز رسانه‌ها در زمینه خبررسانی و جریان سازی خبری ضعیف هستند، حوزه رسانه و خبر در ایجاد جریان‌های جدید و شکست سنت‌های غلط همراهی خوبی نداشته است.



لزوم ایجاد یک خط خبری ویژه رسانه‌ای در زمینه فرهنگی و اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: باید در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی یک خط خبری ویژه در خبرگزاری مهر شکل گیردتا با کمک این شبکه خبری، سدها شکسته و جریان سازی جدید رسانه‌ای ظهور کند.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری اسلامی در قم بیان کرد: سالانه زائران بسیاری به شهر قم برای زیارت کریمه اهل بیت (س) سفر می‌کنند در حالی که تعداد زائران شاید از مشهدالرضا هم بیشتر باشد اما زمان ماندگاری مسافران و گردشگران در قم اندک است و این آسیبی جدی برای گردشگری قم به شمار می‌رود، باید رسانه‌ها ظرفیت گردشگری این شهر را بیشتر تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.‌

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهدی سلیمانی، علی فردوسی به عنوان مدیر جدید دفتر خبرگزاری مهر در استان قم معرفی شد.

کد خبر 4963194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha