۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل خبر داد:

مشارکت ۵ شرکت‌ خصوصی در احداث تصفیه‌خانه خلخال

مشارکت ۵ شرکت‌ خصوصی در احداث تصفیه‌خانه خلخال

اردبیل- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از مشارکت ۵ شرکت بزرگ بخش خصوصی در اجرای طرح تصفیه‌خانه آب شهر خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جنگی مرنی صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های بخش آب شهرستان خلخال عنوان کرد: در حال حاضر ۲ کیلومتر و ۷۰۰ متر از خط انتقال آب از محل سد بفراجرد تا تصفیه‌خانه خلخال باقیمانده و در تلاش هستیم تا زمینه تکمیل و بهره‌برداری همزمان تصفیه‌خانه و خطوط انتقال آب را تا پایان سال جاری فراهم کنیم.

وی در تشریح پروژه آبرسانی خلخال اظهار کرد: این پروژه شامل اجرای سد خانقاه بفراجرد، مخازن ذخیره و خطوط انتقال آب از سد تا تصفیه‌خانه و تأمین فشار آب برای آبرسانی به مناطق مرتفع و حاشیه‌نشین شهر خلخال است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از سرمایه گذاری شرکت‌های خصوصی در اجرای طرح تصفیه خانه خلخال خبر داد و بیان کرد: پنج شرکت بزرگ بخش خصوصی اجرای طرح تصفیه‌خانه آب شهر خلخال را عهده دار است و تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای این پروژه انجام شده که مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان در این زمینه مبلغ ۹۰ میلیارد ریال بوده است.

جنگی مرنی از تخصیص ۴۰ میلیارد ریالی به طرح تصفیه خانه خلخال در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: علاوه بر اعتبارات هزینه شده در جهت تسهیل در عملیات اجرایی این پروژه از مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری منظور شده برای کمک به سرمایه‌گذار این طرح تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده و ۴۰ میلیارد ریال نیز تابستان امسال پرداخت خواهد شد.

وی تصفیه‌خانه خلخال را به عنوان یکی از طرح‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل معرفی کرد و گفت: تصفیه‌خانه خلخال با ظرفیت تصفیه ۶ میلیون مترمکعب آب در سال یکی از طرح‌های مهم و موفق شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل است که بر اساس برنامه و زمان‌بندی انجام شده در حال اجرای عملیات عمرانی است.

کد خبر 4967234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha