۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶

استاندار لرستان:

آغاز فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

آغاز فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از آغاز فعالیت دومین کنگره شش هزار و ۳۰۰ شهید این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و دیگر اعضای ستاد، افتخار برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان را توفیق بزرگی دانست که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می‌تواند منشأ اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود.

وی، برگزاری این کنگره را مسئولیتی سنگین و بلند مدت عنوان کرد و گفت: لازم است برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته‌های ۲۲ گانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه ریزی جدی و اصولی است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این کنگره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم.

خادمی، افزود: فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان با برگزاری این جلسه رسماً آغاز شده است.

وی، خاطرنشان کرد: رؤسا و اعضای کمیته‌ها مشخص شده و از امروز به طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاستگذاری شروع خواهد شد.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خور شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن، برگزار کنیم. ‌

کد خبر 4969704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha