۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۷

ملکی خبر داد

ریزش چاه در اتوبان شهید محلاتی/ یک کارگر جان باخت

ریزش چاه در اتوبان شهید محلاتی/ یک کارگر جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش دیواره یک چاه در اتوبان شهید محلاتی خبر داد و گفت: بر اثر این اتفاق یک کارگر جان خود را از دست.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۹ دقیقه ظهر امروز حادثه گرفتار شدن کارگری درون چاه در بزرگراه محلاتی، خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند. محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت بود. در قسمت زیر زمین چاهی تقریباً به عمق ۱۴- ۱۵ متر در حال حفر بود و کارگری که در داخل آن مشغول کار بود در قسمت انباری چاه به یکباره به دلیل اینکه بخشی از دیواره‌های چاه و انباری تخریب می‌شود درون چاه گیر می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: سایر کارگران که در بالای چاه ایستاده بودند و این وضعیت را می‌بینند و با آتش نشانی تماس می‌گیرند و نیروهای ما در محل حاضر می‌شوند و با توجه به اینکه جنس خاک بسیار سست نشان می‌داد و ریزش مجدد آن هم وجود داشت نیروهای ما با احتیاط کامل وارد چاه می‌شوند و در همان وضعیت مشغول جست‌وجو می‌شوند.

ملکی ادامه داد: بعد از مدت زیادی تلاش موفق شدند که این کارگر تقریباً ۳۷ ساله که تابعیت افغان هم داشت از زیر حجم زیادی از خاک خارج کنند و آن را تحویل عوامل اورژانس دهند که البته به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که در همان دقایق اولیه کارگر جان خودش را از دست داده است.

کد خبر 4972471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      0 0
      سلام.لطفاً روند اجرای رای شماره 2071 هیات عمومی دیوان عدالت اداری را از رئیس سازمان وظیفه عمومی پیگیری کنید. مطالبه ما: تعیین تکلیف و اجرای رای شماره 2071 توسط سازمان وظیفه عمومی.یک ماه تا کنکور مانده