۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰

امام جمعه دیباج:

انفجار ناو آمریکایی سوء مدیریت آن‌ها را به اثبات رساند

 انفجار ناو آمریکایی سوء مدیریت آن‌ها را به اثبات رساند

دامغان- امام جمعه دیباج با اشاره به انفجار ناو آمریکایی گفت: این مهم نشان از سوء مدیریت و نفوذ پذیری آمریکا است، موضوعی که از آن در هراس هستند اما حقیقت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین قریب بلوک در آئین نماز جمعه شهر دیباج به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر ابراز کرد: امروز هیمنه آمریکا در جهان فروپاشیده است.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت فراوانی است، ابراز کرد: یکی از محورهای سخنان معظم له تقویت کشور و حرکت به سمت قوی شدن است که البته ایشان در دو سه سال اخیر بارها این مورد را در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، نظامی و… مطرح می‌سازند.

امام جمعه دیباج با بیان اینکه هدف دشمنان جمهوری‌اسلامی ایران براندازی حکومت اسلامی است و یکی دیگر از اهداف دشمنان ضعیف نگاه‌داشتن ایران اسلامی برای همیشه تاریخ محسوب می‌شود، گفت: آمریکا و هم‌پیمانان آن، این خط را دنبال می‌کردند لذا مردم، دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به سمت قوی شدن حرکت کنند.

قریب بلوک در دیگر بخش سخنان خود و با اشاره به بحث شایسته‌سالاری و تاکید آیات و روایات گفت: در بحث انتصاب مسئولان باید شایسته سالاری و لیاقت به دور از قدرت و ثروت را مدنظر داشت.

کد خبر 4976106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha