۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

سردار ریحانی مطرح کرد:

توزیع بسته‌های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه

توزیع بسته‌های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه

کرمانشاه_ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسته های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه از قربان تا غدیر، ایام محرم و ایام اربعین میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز شنبه در اولین جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای هماهنگی انجام رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سه مرحله از قربان تا غدیر، ایام محرم و ایام اربعین که سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز در آن ایام قرار دارد در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر همین مبنا امروز جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولین کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، اداره کل بهزیستی و اوقاف تشکیل شد تا در مناسبت‌های پیش رو، کمک‌های مومنانه جمع آوری و توزیع شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی توسط قرارگاه امام حسن (ع) تهیه و توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: در جلسات آینده میزان کمک هر دستگاه مشخص خواهد شد.

سردار ریحانی تصریح کرد: همچنین درصد هستیم در سال جاری با توجه به وضعیت بیکاری استان کرمانشاه زمینه اشتغال شماری از افراد بیکار را با کمک دستگاه‌های اجرایی فراهم کنیم که در این میان ظرفیت‌های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با وجود وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه، مردم در مرحله نخست کمک مومنانه خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه اشتغال و نیز توزیع کمک‌های معیشتی موفق عمل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در این میان باید اطلاعات دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر منطبق باشد تا از موازی‌کاری پرهیز شود همچنین تلاش شود همه افراد واجد شرایط مشمول این کمک‌ها شوند، مردم نیز در این کار ارزشمند با توجه به اینکه عده‌ای به دنبال شیوع کرونا شغل خود را از دست دادند مشارکت خوبی داشته باشند.

کد خبر 4982499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha