۱۸ خرداد ۱۳۸۶، ۲۰:۱۳

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام :

آمریکا اگر از عراق برود رسوا شده و اگر بماند ذلیل خواهد شد

آمریکا اگر از عراق برود رسوا شده و اگر بماند ذلیل خواهد شد

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : آمریکا امروز در باتلاقی گیرافتاده که اگر فرار کند رسوا می شود و اگر بماند بیش از پیش ذلیل خواهد شد .

به گزارش خبرنگار مهر در بهرمان رفسنجان ، آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی عصر امروز در یادواره 110 شهید بخش نوق در شهر بهرمان در سخنانی اظهار داشت : ایران با فرزندان برومند خود در گذشته و حال از مملکت دفاع کرده و این روند هیچگاه پایانی ندارد و ایرانیان همواره از حقوق خود صیانت خواهند کرد .

وی افزود : در شرایط امروز جهان باید سعی کنیم با درک اهداف شهدا راه آنان را ادامه دهیم تا همواره توانایی دفاع از کشور را داشته باشیم .

آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد : به رغم آنکه در طول دفاع مقدس رژیم بعث عراق چندین برابر ما امکانات و نیرو داشت ، چندین برابر تلفات داد و به برکت خون شهدای اقصی نقاط ایران اسلامی درخت انقلاب پایدار ماند .

وی تاکید کرد : خون شهدا مانند درختانی است که هرچه تنومندتر شوند ریشه های آنها عمقی تر و افزون تر می شود و نسل های آینده هیچ گاه 200 هزار شهید کشور را فراموش نخواهند کرد .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد : جوانانی که عنوان شهید گرفتند هیچ گاه از دست نرفتند و این جوانان سرمایه های بزرگ این مملکت و مایه افتخار ایران هستند .

وی یادآور شد : جای شبهه نیست که کسانی که به مرتبه شهادت رسیدند نزد خدا روزی می گیرند و به برکت خون آنها امروز ما هستیم .

آیت الله هاشمی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در میان مردم زادگاه خویش عنوان کرد : ارتباط عاطفی شدیدی بین خودم و بهرمان می بینم و اغلب شهدای بهرمان آشنایان و دوستان دوران کودکی ، جوانی و نوجوانی من هستند .

وی افزود : در طول سالیان جنگ هر گاه خبر شهادت یکی از آنان را شنیدم بسیار متاثر شدم اما از دیگر سو افتخار کردم که همشهریان من در بزم اولیا قرار گرفته و سهم خود را به کشور ادا می کنند .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضروت حفظ اتحاد و انسجام در اقصی نقاط کشور متذکر شد : بسیار خوب بود که یادواره 200 شهید نوق یکجا برگزار می شود و مردم نوق و بهرمان اتحاد خود را حفظ می کردند.

کد خبر 498617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha