۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶

بابایی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

جوانگرایی مهمترین برنامه «مدرس خیابانی» است

جوانگرایی مهمترین برنامه «مدرس خیابانی» است

رئیس فراکسیون کارگری مجلس، جوانگرایی و حمایت از تشکل‌های کارگری را مهمترین برنامه وزیر پیشنهادی صمت دانست و گفت:  دو رئیس کمیسیون صنایع و معادن و اقتصادی برنامه‌های وی را تأیید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بابایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با «حسین مدرس خیابانی» برای تصدی وزارت صمت،  گفت: حرف‌های شما صحیح است اما چرا مدرس خیابانی باید در این زمینه پاسخ دهد آن هم در شرایطی که دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است، چرا باید پاسخگوی ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: مدرس خیابانی نیابد امروز در مورد سیاست‌های کلان اقتصادی پاسخ دهد، شما سوال از رئیس جمهور را مطرح کردید، چرا وی را به گرو گرفته‌اید.

نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: مدرس خیابانی از ابتدای فعالیت خود به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتاق بازرگانی حمایت کرده و پیوسته پای کار صنعت بوده است. 

بابایی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگوی مشکلات حوزه صنعت باشد اما مدرس خیابانی هنوز وزیر نشده است و امروز از جایگاه حقیقی به ما پاسخ داده و چنانچه انتخاب شود، از فردا به عنوان وزیر این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس،گفت: اشتباه نکنید ما زمان نداریم و حتی اگر یک روز یا یک ساعت وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون متولی بماند خیانت است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر صنعت خودرو و فولاد دارای مشکل است باید به این نکته توجه کنیم که مافیای آنها کسانی هستند که از بیرون مدیریت می‌کنند و برای ارائه سند خودرو و فعالیت‌های ایران خودرو تلاش می‌کردند.

بابایی افزود: ما مجلس یازدهم هستیم و برای ما مردم و تفکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مهم است که فرمودند تعامل و کار کارشناسی در وزارتخانه‌ها امروز برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه جوانگرایی از شعارهای مهم مدرس خیابانی است،گفت: دو رئیس کمیسیون صنایع و معادن و اقتصادی برنامه‌های وی را تأیید کردند بنابراین چنانچه  او به عنوان وزیر انتخاب شود در آینده می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

کد خبر 4996657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha