۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲

صبح دوشنبه؛

معاون رئیس جمهوری از کارگاه‌های خیاطی ملایر بازدید کرد

معاون رئیس جمهوری از کارگاه‌های خیاطی ملایر بازدید کرد

همدان - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از کارگاه‌های خیاطی شهر ازندریان ملایر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امید صبح دوشنبه در سفر به استان همدان در اولین برنامه با حضور در استانداری همدان با سیدسعید شاهرخی دیدار و در مورد مهمترین پروژه‌های حوزه توسعه روستایی استان همدان گفتگو کرد.

استاندار همدان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان همدان و آماده بودن زیرساخت‌های توسعه‌ای استان، خواستار توجه بیشتر به حوزه مشاغل کوچک و اشتغالزایی روستایی در استان همدان شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در ادامه حضور در استان همدان به شهرستان ملایر و شهر ازندریان سفر کرده است.

وی امروز از واحدهای تولیدی لباس و کارگاه‌های خیاطی در شهر ازندریان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

فرماندار ویژه ملایر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار نفر در شهرستان ملایر در حرفه خیاطی مشغول به فعالیت هستند.

قدرت الله ولدی افزود: از این تعداد حدود شش هزار خیاط در شهر ازندریان و بیشتر در منازل و کارگاه‌های کوچک و در کنار خانواده‌های خود مشغول به کار هستند.

وی پوشش بیمه‌ای، تسهیلات بانکی و نبود مکان و فضای مناسب را از عمده مشکلات این صنف عنوان و بر حل مشکل صنف خیاطان این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده احداث ناحیه صنعتی برای صنف خیاطان این شهرستان طراحی شده است

ولدی گفت: پنج هکتار زمین در شهر ازندریان برای اجرای این ناحیه صنعتی پیش بینی شده و در صورت مصوب شدن، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور همچنین در سفر به استان همدان از چند کارگاه تولیدی در سطح شهر و روستا از جمله کارگاه مبل ومنبت، قالی بافی و دامداری بازدید خواهد کرد.

کد خبر 5000376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha