۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵

در هفته پایانی مسابقات فوتبال دسته دو کشور؛

آوالان کامیاران در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ماندنی شد

آوالان کامیاران در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ماندنی شد

سنندج - در هفته پایانی مسابقات فوتبال دسته دوم، تیم آوالان کامیاران با شکست در برابر نماینده همدان و ایستادن در جایگاه نهم، در رقابت های فصل آتی لیگ دسته دوم فوتبال ماندگار شد.

گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از اواخر مهرماه سال گذشته آغاز شد و آوالان کامیاران به عنوان نماینده کردستان در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفت.

۲۸ تیم در دو گروه (الف) و (ب) در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با هم به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌های گروه الف تیم استقلال ملاثانی با برد مقابل شهرداری آستارا و به دست آوردن ۵۲ امتیاز مستقیماً به لیگ دسته یکم فوتبال کشور صعود کرد و تیم شهرداری آستارا به عنوان تیم دوم به پلی آف راه پیدا کرد و تیم‌های شهرداری فومن و اروند خرمشهر نیز به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

آوالان کامیاران نماینده استان کردستان نیز با باخت ۴ بر صفر مقابل نماینده همدان در هفته پایانی و با به دست آوردن ۳۲ امتیاز و کسب جایگاه نهم جدول رده بندی در رقابت‌های فصل آتی لیگ دسته دوم فوتبال کشور ماندگار شد.

گفتنی است، امیر پارس آزاد، بلال وکیلی، مهدی سرداری، وحید مرادی، محمد خادمی، صابر محمدی، علی محمدی، حبیب حبیب پور، حامد نورالهی، سعید لطفی و کیوان مارابی با مربیگری حمید امامی در این مسابقات برای تیم آوالان کامیاران به میدان رفتند.

کد خبر 5007236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha