۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

طرح «نذر سلامت، همراه با خادمان حسینی هلال»در گیلان برگزار می شود

طرح «نذر سلامت، همراه با خادمان حسینی هلال»در گیلان برگزار می شود

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح «نذر سلامت، همراه با خادمان حسینی هلال»، گفت: این طرح از ۳۰ مرداد آغاز و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «نذر سلامت، همراه با خادمان حسینی هلال»، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ شیوه نامه‌های اجرای مراسم عزاداری از سوی ستاد ملی کرونا، جمعیت هلال احمر گیلان با اجرای طرح نذر سلامت و استقرار ۱۳۲ تیم ۵ نفره از اعضا فعال کانون‌های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی و داوطلبان در محل‌های برگزاری به منظور جلوگیری از شیوع موج سوم و اهمیت بخشی به سلامت عزاداران حسینی می‌پردازد.

غلامی هدف از برگزاری این طرح را کمک به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی هیأت‌ها و حسینیه‌های عزاداری محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد.

سیاوش غلامی مدافعه گری و مطالبه‌گری از حقوق مردم را موضوعی مهم دانست و گفت: یکی از وظایف این جمعیت مطالبه گری از حقوق مردم، خصوصاً اقشار آسیب پذیر و افراد در معرض خطر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: طرح نذر سلامت از ۳۰ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه در هیأت‌های عزاداری با مشارکت ۱۳۲ تیم از اعضای فعال جمعیت هلال احمر به منظور حساس سازی و آموزش در راستای پیشگیری از شیوع در خدمت عزاداران محترم حسینی در حال انجام است.

غلامی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند جهت پیوستن به پویش نذر سلامت با اهدای مبالغ نقدی از طریق کد دستوری #۱۱۲۷۸۰ می‌توانند یاری گر ما در اجرای این پویش خداپسندانه و تامین بخشی از ملزومات بهداشتی برای افراد آسیب پذیر جامعه باشند.

کد خبر 5008946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha