۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹

رئیس اداره راه و شهرسازی قروه:

۱۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر قروه رفع تصرف شد

۱۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر قروه رفع تصرف شد

قروه - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی علی فعلی صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های یگان حفاظت از اراضی و کارشناسان حقوقی این اداره و پس از کسب اطلاع از تصرف اراضی ملی با هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضایی شهرستان و نیروی انتظامی دو مورد رفع تصرف از اراضی ملی جمعاً به مقدار ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شد.

وی افزود: در اقدامی مناسب ۱۱ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش سه میلیارد ریال تحت پلاک ثبتی ۴۵ اصلی واقع در حریم شهر قروه روستای دیوزن توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره راه و شهرسازی، رفع تصرف شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی قروه ادامه داد: در موردی دیگر توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره با دستور قضایی و همکاری واحد حقوقی میزان پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش دو میلیارد ریال تحت پلاک ثبتی ۶۲۷ اصلی واقع در قروه روستای ویهج، رفع تصرف شد.

فعلی یادآور شد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، قلع و قمع و تصرف منابع و اراضی ملی توسط افراد سودجو این اداره را در جریان بگذارند تا ضمن رفع تصرف از این اراضی، با متخلفان نیز برخورد لازم انجام شود.

کد خبر 5012799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha