۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۴۱

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان:

سالن اجلاس اصفهان سال آینده به بهره برداری می رسد

سالن اجلاس اصفهان سال آینده به بهره برداری می رسد

اصفهان-مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: چنانچه مذاکرات با بهره برداران مختلف به سرانجام برسد امیدواریم این پروژه ده ساله در سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طرفه تابان عصر سه شنبه در نشست شصت و یکم «سه شنبه با رسانه» که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: سازمان عمران شهرداری اصفهان وظیفه خطیری در بخش تولیدی، اجرایی و خدمت رسانی در کلان شهر اصفهان برعهده دارد.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری اصفهان با عنوان «بازوی توانمند شهرداری اصفهان» وظیفه تولید مصالح استاندارد و بهره برداری از این مصالح را با دو کارخانه «صفه» در مجاورت آرامستان باغ رضوان و کارخانه «شهروند» در منطقه حبیب آباد در دستورکار دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به تولیدات آسفالت، بتون و نیوجرسی و سایر تولیدات تصریح کرد: در سال گذشته تولیدات در کارخانه‌های وابسته به سازمان عمران شهرداری اصفهان رکورد سنوات گذشته را شکست و به حجم تولید یک میلیون و ۸۴۰ هزار تن دست یافتیم.

رشد ۳۰۰ درصدی در تولید بتون و رشد ۲۳۴ درصدی در تولید آسفالت

وی با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی در تولید بتون و رشد ۲۳۴ درصدی در تولید آسفالت نسبت به سال ۹۷، تصریح کرد: در مقایسه سال گذشته با سال ۹۷ از نظر ریالی با رشد ۳۵۰ درصد در امور عمرانی رسیدیم.

طرفه تابان با تاکید بر اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی و روکش معابر اصلی و فرعی و آسفالت تراشی و لکه گیری با تکیه بر توان داخلی گفت: در سال گذشته بالغ بر ۳۵ میلیارد به این امر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری تخصیص یافت.

تخصیص ۳۱۶ میلیارد تومان در تسریع پروژه‌های عمران شهری

وی به فاز سوم وظایف سازمان عمران شهرداری هم گریزی زد و افزود: بخشی از پروژه‌های عظیم شهرداری اعم از رینگ حفاظتی، سالن اجلاس و … به این سازمان واگذار شده است که در سال گذشته ۳۱۶ میلیارد تومان توسط سازمان عمران شهرداری به پروژه‌های فعال در کلان شهر اصفهان اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان به مبلغ قراردادی ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه سردار سلیمانی هم اشاره‌ای کرد و گفت: این پروژه در مجاورت کارخانه قند با پیشرفت ۷۰ درصدی همراه است.

وی افزود: ۶ کیلومتر از رینگ حفاظتی در سال گذشته به بهره برداری رسید و با بهره برداری رسیدن رینگ حفاظتی از پل آفتاب تا انتهای جاده تاکسی رانی از تصادفات منطقه ۱۴ کاسته شد که به زعم من مهمترین پروژه شهرداری اصفهان توسعه رینگ چهارم است.

طرفه تابان با اشاره به اینکه سه کیلومتر از مسیر ۶ کیلومتری پل آفتاب تا پروژه سردار سلیمانی هم در حال انجام است، تصریح کرد: پروژه‌های سطح مناطق در خیابان نظام، سپاهان شهر، اردیبهشت، مفتح، بهشت بر عهده سازمان عمران شهرداری است.

وی به ایستگاه مترو شاهد و تعریض پل شهید ستاری هم اشاره‌ای کرد و گفت: مدیریت بازرگانی و مشارکت‌هایی که از اردیبهشت ماه آغاز شده درصدد است تا با افزایش مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی توسعه اقدامات عمرانی در شهر تسریع یابد.

اتمام پروژه سالن اجلاس نیاز به ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر دارد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در پاسخ خبرنگار مهر که از زمان اتمام پروژه سالن اجلاس پرسید، گفت: بخشی از سالن اجلاس برعهده سازمان عمران شهرداری است اما اگر هزینه ۳۰۰ میلیاردی باقیمانده این ابر پروژه تأمین شود و مذاکرات با بهره برداران مختلف به سرانجام برسد امیدواریم این پروژه ده ساله در سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی به تولید بالغ بر ۲۰۲ هزار تن آسفالت در سال گذشته هم اشاره‌ای کرد و گفت: آسفالت تولید شده هم در پروژه‌های شهری و هم در معابر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

طرفه تابان به ۴۱۵ نیروی رسمی و شرکتی که در سازمان عمران شهرداری اصفهان به فعالیت مشغول هستند هم اشاره کرد و افزود: ۸۰ نگهبان و ۴۰ راننده استیجاری و بالغ برهزار نفر در پروژه‌های عمرانی وابسته به سازمان عمران شهرداری مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ایجاد سامانه مدیریت یکپارچه در سازمان عمران شهرداری را به فال نیک گرفت و گفت: به همت مدیریت اجرا و نظارت سازمان عمران شهرداری سامانه مدیریت یکپارچه تعریف شد وبا ثبت و رصد اطلاعات و گزارش‌ها انجام شده و تحلیل و آنالیز دقیق به آسیب شناسی بپردازیم.

کد خبر 5013349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha