۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴

رئیس اداره گاز ناحیه قوچان:

مشکل قطعی گاز در روستاهای قوچان به‌زودی رفع می شود

مشکل قطعی گاز در روستاهای قوچان به‌زودی رفع می شود

قوچان ـ رئیس اداره گاز قوچان گفت: گاز برخی روستاها که به دلیل تقویت فشار، گازرسانی به روستاها و افت فشار خط تقویتی از ایستگاه قوچان قطع شده بود، امروز وصل شده و بقیه نیز تا عصر وصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روزی است دو جایگاه سی ان جی در قوچان به مشکل برخورده و همین موضوع سبب شده است تا جایگاه سی ان جی خودروهای گازسوز در جنب پارک جنگلی شلوغ تر از همیشه شود، به طوری که چندین ساعت شهروندان باید در صف منتظر می ماندند تا بتوانند از این جایگاه استفاده کنند. 

در همین خصوص مرتضی رضایی، در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از روز دوشنبه ۱۰ شهرویورماه گاز دو جایگاه سی ان جی خودروهای گازسوز در قوچان به علت تقویت فشار قطع شده بود که امروز ظهر وصل شد.

رئیس اداره گاز ناحیه قوچان بیان کرد: این قطعی به علت اینکه شرکت گاز واحد اجرای خراسان رضوی با توجه به تقویت فشار و گازرسانی به روستاها و افت فشار خط تقویتی از ایستگاه قوچان اجرا کرد و به خط قدیم وصل کردند.

وی افزود: از پنجم شهریورماه نامه ای به فرمانداری در این خصوص ارسال و اعلام کردیم که حتما در این چند روز گاز جایگاه سی ان جی و چند روستا قطع خواهد شد.

رضایی در خصوص وصل کردن گاز روستاها گفت: انشالله تا عصر امروز گاز روستاهای قطع شده وصل خواهد شد.

وی در پایان گفت: الان بهترین موقع برای قطع کردن و تقویت گاز بود، اگر در آینده این کار را انجام می دادیم، باید گاز نصف شهر را قطع می کردیم.

کد خبر 5014142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha