۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۶

استاندار کردستان:

سلامت دانش آموزان در اولویت است/بازگشایی مدارس در وضعیت زرد

سلامت دانش آموزان در اولویت است/بازگشایی مدارس در وضعیت زرد

سنندج - استاندار کردستان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امر آموزش در مدارس بسیار مهم است اما سلامت دانش آموزان نسبت به آموزش در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا در مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ تربیت که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد اظهار کرد: امسال آغاز سال تحصیلی با شرایط متفاوتی شروع شده است و همه ما نیز با این شرایط نگران هستیم

وی ضمن اشاره به اهمیت و اولویت امسال در مدارس در سراسر کشور از جمله استان کردستان، افزود: نگرانی‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آموزش آن به بچه‌ها از طرف خانواده‌ها و مدیران و مسئولین می‌توان برطرف کرد.

مرادنیا ضمن تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان، ادامه داد: آنچه امروز مسلم است و باید به آن پرداخته شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری و شیوع بیماری منحوس کرونا است.

استاندار کردستان بیان کرد: از همه معلمان و خدمت گذاران آموزش و پرورش تقاضا دارم با تمام دقت به سلامت دانش آموزان توجه کنند تا بچه‌ای در مدرسه دچار ابتلا به ویروس کرونا نشود.

وی با بیان اینکه امسال موضوع سلامت از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: امر آموزش در مدارس بسیار مهم است اما سلامت دانش آموزان نسبت به آموزش در اولویت قرار دارد.

مرادنیا اظهار کرد: با توجه به وضعیت سفید شیوه ویروس کرونا در استان کردستان، ما مدارس را با وضعیت زرد بازگشایی کردیم تا خیال دانش آموزان و خانواده‌های آنها راحت باشد.

وی در پایان سخنان خود افزود: اگر با دقت و توجه و رعایت پروتکل‌ها پیش برویم قطعاً مشکلی در مدارس استان نخواهیم داشت ولی رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های اعلام شده در سراسر استان لازم و ضروری است.

کد خبر 5015610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha