۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

صدراعظم نوری:

شهرداری صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل را ایجاد کند

شهرداری صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل را ایجاد کند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری موظف به ایجاد صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فراهم کردن ساز و کارهای لازم آن بوده اما تاکنون عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور گفت: تذکر بنده مربوط به ماده ۳۰ برنامه پنج ساله سوم است که در آن تصویب شده که طبق آن شهرداری موظف به ایجاد صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فراهم کردن ساز و کارهای لازم آن است. تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است هرچند که چندین بار نیز این موضوع را تذکر داده‌ایم.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر ضمن تشکر از اقدامات اخیر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران نیز عنوان کرد: یکی از این اقدامات توافق وزارت نیرو و شهرداری تهران در جایگزینی پساب با آب خام تا افق ۱۴۱۰ است که مقرر شده تا آن زمان ۶۰ درصد از فضای سبز تهران با پساب آبیاری شود که نکته بسیار خوبی است.

نوری افزود: نکته بعدی افتتاح سه پروژه سازمان مدیریت پسماند در راستای هوشمند سازی و استفاده از ظرفیت‌های بیشتر بازیافت است که روز گذشته رخ داد و این اتفاق بسیار خوبی در حوزه پسماند است. طرح جامع مدیریت پسماند نیز که تا آبان ماه حتماً عملی خواهد شد و طرح کاپ که در راستای آن است نیز می‌تواند خواسته‌های مردم تهران و مدیریت شهری را محقق کند.

کد خبر 5018748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha