۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۵۷

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مطرح کرد:

اعلام آمادگی سپاه در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان سمنان

اعلام آمادگی سپاه در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان سمنان

سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه آمادگی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در سپاه وجود دارد، گفت: هدف بُعد اقتصادی نیست و صرفاً سازندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی محرومیت‌زدایی با حمایت بسیج سازندگی به میزبانی دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مجموعه سپاه می‌کوشد تا با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد، ابراز داشت: خوشبختانه در استان تعامل و همکاری خوبی بین سپاه و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و این هم‌افزایی خوب، سبب انجام امور به بهترین شکل می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های اخیر، یکی از شاخص‌ترین اقدامات سپاه، تلاش برای مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان، با لایروبی و بازگشایی محورهای مختلف در ۸۰ روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل‌توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.

درخشش استان سمنان در همدلی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه از بدو شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) در کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد، ابراز داشت: استان سمنان در بحث کرونا خوش درخشید و این امر از هم‌افزایی حداکثری بین کادر بهداشت و درمان استان و دستگاه‌های اجرایی حکایت دارد.

دامغانی ضمن بیان اینکه در بحث کنترل کرونا، همه مجموعه‌های مردمی با تمام ظرفیت وارد میدان شدند، تصریح کرد: شاهد بودیم که این بیماری، باوجود مسائلی که در کشور و جهان ایجاد کرد و استان سمنان نیز متأثر از آن بود، آسیب‌های حداقلی را در استان ایجاد کرد.

وی ضمن بیان اینکه سپاه استان سمنان در حوزه ساخت و مرمت نسبت به سایر استان‌ها در بحث سیل پیشتاز بوده که نشان از هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد، افزود: سپاه استان، در سیل لرستان نیز به‌عنوان نماینده مردم استان و دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید و در این راستا سمنان به‌عنوان اولین استان به لحاظ سرعت و کیفیت در بحث لایروبی و سازندگی در لرستان اقدام کرد.

محرومیت زدایی رویکرد سپاه

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه سپاه در امر سازندگی کشور هیچ‌گاه نگاه اقتصادی به پروژه‌ها نداشته است، ابراز داشت: سپاه استان در راستای محرومیت‌زدایی آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدامات لازم را به انجام برساند.

دامغانی بابیان اینکه اجرای مستمر و مداوم اقدامات عمرانی در کشور موجب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم و ناامیدی دشمنان در القای تفکر به بن‌بست رسیدن کشور، نظام و دولت است، تصریح کرد: یکی از رویکردهای اساسی سپاه طی سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و لذا این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان ایفای نقش کند.

وی افزود: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف، سپاه به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی کند.

کد خبر 5019241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha