۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۵۲

فرماندار زنجان خبر داد:

مشارکت ۷ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درزنجان

مشارکت ۷ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درزنجان

زنجان-فرماندار زنجان، از به کار گیری بیش از هفت هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان خبر داد و گفت: همه این افراد آموزش‌های لازم را دیدند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، به برگزاری یازدهمین دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دور دوم انتخابات در دو شهرستان زنجان و طارم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: انتخابات روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود و تبلیغات ۲ نامزد انتخاباتی فردا ساعت هشت صبح ۲۰ شهریورماه تمام می‌شود.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی پیش بینی شده است، گفت: کارشناسان آی تی آموزش لازم را دیدند.

عسگری با بیان اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌ها و تجهیزات بهداشتی برای روز انتخابات پیش بینی شده است.

وی از به کار گیری بیش از هفت هزار نفر در برگزاری انتخابات خبر داد و ابراز داشت: همه این افراد آموزش‌های لازم را دیدند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه برای برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان و طارم ۳۱۹ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است، گفت: در روز جمعه ۲۱ شهریورماه انتخابات برگزار می‌شود که از این تعداد شعبه ۲۱۲ شعبه اخذ رأی در شهر زنجان و روستاهای بخش مرکزی خواهد بود.

عسگری یاد آورشد: ۳۲ شعبه اخذ رأی در شعبه زنجانرود و روستاهای بخش زنجانرود، ۲۱ شعبه در قره پشتلو، ۲۰ شعبه در حوزه فرعی طارم ،۲۰ شعبه مرکزی طارم و ۱۹ شعبه در چورزق و ۱۵ شعبه برای بخش گیلوان پیش بینی شده است.

کد خبر 5019312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha