۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴

رئیس سازمان صمت زنجان:

چهار سرمایه‌گذار خارجی در زنجان سرمایه‌گذاری می‌کنند

چهار سرمایه‌گذار خارجی در زنجان سرمایه‌گذاری می‌کنند

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه چهار سرمایه‌گذار خارجی امسال در استان سرمایه‌گذاری خواهند کرد، اظهار کرد: طی پنج‌ماهه سال جاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه سرمایه‌گذاری از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه چهار سرمایه گذار خارجی امسال دراستان سرمایه گذاری خواهند کرد، اظهار کرد: طی پنج ماهه سالجاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: طی پنج ماهه سالجاری ۱۳و احد تولیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شده است و تحول خوبی دراشتغال استان ایجاد شده است.

فغفوری تاکید کرد: ۱۲ پروژه صنعتی در سال جهش تولید اجرا می‌شود و بیش از سه هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی استان است.

فغفوری گفت: پروژه فولاد البرز ناب آرش یکی از پروژه‌های جهش تولید استان زنجان است و این پروژه بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی است و برای این پروژه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده و برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: واحد تولیدی سپهر پلاستیک و گلرنگ از دیگر پروژه‌های جهش تولید است و تحول خوبی در اشتغال استان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، به پروژه فولادکاران افق اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 5020478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha