۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

استقرارتیم امدادی هلال احمر زنجان از ۳۱ شهریور درسیستان

 استقرارتیم امدادی هلال احمر زنجان از ۳۱ شهریور درسیستان

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان،گفت:تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از ۳۱ شهریور تاچهارم مهرماه امسال مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام میرزایی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از ۳۱ شهریور تاچهارم مهرماه امسال به منظور ارائه خدمات در قالب کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت افزار در این منطقه حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مردم نوعدوست استان زنجان همیشه همراه هموطنان آسیب دیده در سطح کشور هستند، افزود: این کمک‌ها بیش از ۲۰۰ بسته کمک معیشیتی ۳۵۰ بسته بهداشتی، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و اسباب بازی، ۴۰۰ بسته البسه مردانه، زنانه و بچه گانه برای هموطنان در روستای دوشین کوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان تهیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: علاوه بر این بسته‌ها ۱۱۴ جفت کفش، ۱۰۰ عدد شیرخشک، ۲ دستگاه تصفیه آب صنعتی و ۲ دستگاه تانکر آب پنج هزار لیتری ۱۶ هزار و ۶۰۰ عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و دارو نیز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و پنج هزار عدد ماسک تهیه شده که با رسیدن به مقصد بلافاصه توزیع می‌شود.

میرزایی تاکید کرد: ارزش این اقلام و بسته‌های تهیه شده از محل کمک‌های مردم نوعدوست استان زنجان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: کمک‌های مردم استان زنجان به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به روستای دوشینکوه ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، به کاروان سلامت اشاره کرد و افزود: این کاروان با همراهی و همکاری پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان در بخش‌های مختلف فوق تخصص گوارش، فوق تخصص جراح ارتوپد و شانه، متخصص اطفال، داخلی، پزشک عمومی، داروساز و پزشک زنان و زایمان است.


 

کد خبر 5026285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha