۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

باید تصویری روشن از دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان ارائه شود

باید تصویری روشن از دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان ارائه شود

رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با تأکید بر صیانت از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، گفت: باید تصویری روشن از این دفاع برای کودکان و نوجوانان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی صبح شنبه در ویژه برنامه «ایستاده در سنگر» به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ارائه تصویری روشن و باشکوه از انقلاب اسلامی، گفت: نظام اسلامی به مدافعانی می‌بالد که از ارزش‌های نظام دفاع کرده و برگ زرینی به تاریخ ایران و جهان افزودند.

ضیایی با اشاره به اینکه صیانت از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس مهم و حیاتی است، افزود: گام نهادن در مسیر فعالیت‌های جهادی و شهادت‌طلبانه، امری مقدس و در مسیر صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: «ایستاده در سنگر»، راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج کانون و رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس برخی از برنامه‌ها بوده که با هدف جاری سازی تفکر بسیجی در میان کودکان و نوجوانان انجام شده است.

ضیایی به نیازهای فرهنگی کشور نیز اشاره و با بیان اینکه نقش بسیج فرهنگیان در کشف نخبگان و پرورش استعدادها مهم و غیر قابل انکار است، افزود: با ثمردهی سند تحول بنیادین نظام آموزشی، شاهد تبلور تفکر بسیجی در جامعه خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان به ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به نسل کودک، نوجوان و جوان نیز اشاره و تصریح کرد: همراهی بسیج فرهنگیان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در برگزاری ویژه برنامه «ایستاده در سنگر» در همین مسیر است.

پخش نماهنگ فعالیت‌های کانون در حوزه دفاع‌مقدس و نمایش کلیپ با موضوع هشت سال‌دفاع مقدس، اجرای سرود اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون صومعه‌سرا با عنوان «سرباز حسینم»، و خوانش شعر از سوی نوریه گیتی‌بین، عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری کانون مجتمع رشت بخشی از برنامه‌ها این ویژه برنامه بود.

کد خبر 5032912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha