۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

در ۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

وقوع ۱۱۹۶ مورد آتش‌سوزی در اراک

وقوع ۱۱۹۶ مورد آتش‌سوزی در اراک

اراک- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: یک‌هزار و ۱۹۶ مورد آتش سوزی در ۶ ماهه نخست سال جاری در شهر اراک رخ داده است.

مسعود آقازیارتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت حوادث و آتش سوزی‌های ۶ ماهه نخست امسال اظهار کرد: بر اثر وقوع یک‌هزار و ۱۹۶ مورد آتش سوزی در بازه زمانی مذکور ۲۰ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۷۵۷ مورد حادثه نیز در اراک رخ داده که بر اثر این حوادث ۱۳۱ نفر مصدوم شدند.

آقا زیارتی افزود: متأسفانه وقوع حوادث ۲۷ فوتی را به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع کرونا ویروس نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک در ذیل ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست خدمات شهری شهرداری اراک هر شب یک منطقه از اراک مانند پمپ بنزین‌ها و سطوح خیابان‌ها را ضدعفونی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، افزود: با توجه به شیوع کرونا نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک خدماتی را در قالب استقرار خودروهای ایمنی در سطح شهر، گندزدایی و میکروب‌زدایی سطح معابر شهر، جایگاه‌های سوخت، بازار، مراکز درمانی و… به مردم ارائه کردند.

به گفته آقازیارتی، مردم همچنان باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری در شهر و مکان‌های شلوغ بپرهیزند تا هر چه سریع‌تر با همکاری یکدیگر کرونا را شکست بدهیم.

کد خبر 5035893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha