۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان:

طرح هادی برای ۷۰۴ روستا درزنجان تهیه شده است

 طرح هادی برای ۷۰۴ روستا درزنجان تهیه شده است

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان،گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان طرح هادی برای ۷۰۴ روستا تهیه و در ۴۰۰ روستای استان نیز اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ای به اجرای طرح هادی در سطح روستاها اشاره کرد و گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان طرح هادی برای ۷۰۴ روستا تهیه و در ۴۰۰ روستای استان نیز اجرا شده است.

وی با بیان اینکه، میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور ۴۶.۲ درصد و در استان زنجان ۵۶.۳ درصداست که در این زمینه عملکرد استان بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: مبلغ اعتبار مصوب جهت تهیه طرح هادی و بازنگری در سال جاری از منابع ملی پنج هزار و ۶۵ میلیون ریال برای ۱۴ روستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، به ساخت مسکن محرومین در استان اشاره کرد و گفت: برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

خواجه ای به احداث و تعمیر ۲۹۵۸ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده ناشی از حوادث سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۹۴۳ میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن اشاره کردو گفت: ۱۵۰۸ فقره تسهیلات احداثی و ۱۴۵۰ فقره تسهیلات تعمیری به متقاضیان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

کد خبر 5040378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha