۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۵۰

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

حمایت ۲۵۰۰۰ حامی از طرح ایتام و محسنین کمیته امداد مرکزی

حمایت ۲۵۰۰۰ حامی از طرح ایتام و محسنین کمیته امداد مرکزی

اراک- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۲۵ هزار و ۸۵۱ حامی در استان مرکزی طی ۶ ماهه نخست امسال حمایت از فرزندان ایتام و طرح محسنین را تقبل کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور جلالی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است، اظهار کرد: این تعداد حامی حمایت از یک‌هزار و ۹۰۴ یتیم و چهار هزار و ۳۹۳ کودک مشمول طرح محسنین را عهده دار هستند.

وی افزود: بیش از ۸۱ درصد از حامیان ایتام و محسنین در استان مرکزی بومی و مابقی غیر بومی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: در این مدت بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

به گفته جلالی، سرانه پرداختی به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان است که خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است، تأکید کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، همچنین می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

جلالی یاد آور شد: متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره ۳۳۲۸۷۶۰۶ و شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5046462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha