۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

کشف ۲۸ خودروی احتکارشده در گرمدره

کشف ۲۸ خودروی احتکارشده در گرمدره

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۸ دستگاه خودروی صفر احتکارشده داخل یک پارکینگ عمومی در منطقه گرمدره شهرستان کرج خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به نوسان قیمت خودرو در بازار داخل که عامل سوءاستفاده بعضی از افراد سودجو از این ماجرا و احتکار خودرو در پارکینگ‌ها و گاراژها شده و در نتیجه التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور مبارزه جدی با عوامل ایجاد تشنج در بازار خودرو، طرح مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان البرز قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار تعدادی خودرو صفرکیلومتر فاقد پلاک داخل یک پارکینگ عمومی در منطقه گرمدره کرج، بلافاصله مأموران کلانتری ۳۴ گرمدره با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از پارکینگ مورد نظر ۲۸ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد، تصریح کرد: ارزش خودروهای احتکاری کشف شده ۴۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای توقیفی شامل ۶ دستگاه خودرو پراید، پنج دستگاه خودرو ساینا، چهار دستگاه کوئیک، پنج دستگاه تیبا، سه دستگاه سمند، دو دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه نیسان وانت و یک دستگاه وانت مزداست که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور قضائی پارکینگ مورد نظر پلمب و مالک خودروها دستگیر شد.

کد خبر 5060708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha