۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵

توسط انتشارات نگاه؛

کتاب «منم ملاله» چاپ نهمی شد

کتاب «منم ملاله» چاپ نهمی شد

ترجمه کتاب «منم ملاله» نوشته کریستینا لم، شامل خاطرات ملاله یوسف زی توسط نشر نگاه به چاپ نهم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «منم ملاله» نوشته کریستینا لم با ترجمه صداقت حیاتی به‌تازگی توسط نشر نگاه به چاپ نهم رسیده است. این‌کتاب خرداد ۹۸ به چاپ هفتم رسیده بود.

کتاب خاطرات ملاله یوسف‌زی توسط خبرنگاری انگلیسی به نام کریستینا لمب تهیه و تدوین شد و پس از انتشار، ورودش به مدرسه‌های پاکستان ممنوع اعلام شد.

«منم ملاله» دربرگیرنده خاطرات ملاله یوسف زی، دختری است که توسط نیروهای طالبان هدف گلوله قرار گرفت و پس از بیهوشی، از طریق پاکستان به انگلستان منتقل شد. او در کمال شگفتی افرادی که نجاتش داده بودند، زنده ماند و تحت درمان قرار گرفت. ملاله متولد سال ۱۹۹۷ است و به‌خاطر دفاع از حق دانش‌آموزان مورد اصابت گلوله طالبان قرار گرفت.

متن کتاب از جایی آغاز می‌شود که این دختر از ناحیه سر، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و سپس به انگلستان منتقل می‌شود. او همچنین در خاطراتش به بیان فعالیت‌های فرهنگی‌اش در دره سوات (محل زندگی‌اش) می‌پردازد که یکی از مراکز حضور طالبان در پاکستان بوده است. او پس از رفتن به انگلستان گفت خیلی‌ها می‌گویند او به کشورش برنمی‌گردد اما ایمان دارد که روزی به کشورش برمی‌گردد چون بریدن از کشوری که دوستش داری چیزی نیست که کسی آرزویش را داشته باشد.

چاپ نهم این‌کتاب با ۳۸۴ صفحه و قیمت ۷۲ هزار تومان عرضه شده است.

مجموعه‌شعر «از اندوهی به اندوه دیگر» سروده حسین شکربیگی هم کتاب جدیدی است که این‌ناشر به‌تازگی منتشر و راهی بازار نشر کرده است.

این‌کتاب شعر با ۱۱۲ صفحه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5062118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha