جنبش مقاومت اسلامی حماس:

توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک‌تر است

توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک‌تر است

جنبش مقاومت اسلامی حماس در صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور تاکید کرد: توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور بیانیه‌ای را صادر کرد.

این جنبش در این بیانیه اعلام کرده است: در صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور شاهد آن هستیم که طرف‌های خارجی برای پیاده سازی معامله قرن تلاش می‌کنند.

در ادامه بیانیه این جنبش آمده است: این درحالی است که ما معتقدیم معامله قرن در حال حاضر به مراتب خطرناک‌تر از اعلامیه بالفور است.

این جنبش مقاومت اسلامی در بخش دیگری از بیانیه خود ضمن انتقاد شدید از عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها، گفته است: عادی سازی روابط با تل آویو خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

حماس در این باره یادآور شده است: بدون شک کسانی که سوار قطار عادی سازی با رژیم صهیونیستی شدند، متحمل خسارت خواهند شد.

پیشتر هم جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور اعلام کرد: ما با گذشت ۱۰۳ سال از صدور این اعلامیه همچنان بر سرزمین خود پایبند هستیم. ملت فلسطین صاحب حق است و در سرزمین خود باقی می‌ماند.

این جنبش در بیانیه خود تأکید کرده بود: انگلیس باید به دلیل جنایت خود علیه فلسطین، از ملت فلسطین عذرخواهی کند. یکی از پیامدهای اعلامیه بالفور تجزیه جهان عرب و اسلام و هدف قرار دادن ملت‌های آنها است.

کد خبر 5062244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha