۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۹:۴۴

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه خبرداد؛

محدودیت تردد در مناطق تفریحی کرمانشاه

محدودیت تردد در مناطق تفریحی کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه از اعمال محدودیت تردد در مناطق تفریحی شهر کرمانشاه خبر داد.

بهمن خدادادیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا مقرر شد، تمام قلیان‌سراها تعطیل گردد و رستوران‌ها نیز تنها به شرط بیرون بر بودن غذا به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: ️اما با تمام تأکیدات انجام شده در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی متأسفانه در چند شب گذشته شاهد حضور جمعیت زیادی از خانواده‌ها و جوانان در محوطه طاقبستان و چم بشیر و همچنین رستوران‌ها و قلیان‌سراها بودیم که کانون‌های خطرناکی برای انتقال کرونا هستند.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا در استان و عدم توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های اعمال شده، گفت: با هماهنگی فرماندار شهر کرمانشاه تصمیماتی برای حفظ سلامت مردم استان قرار است از امروز اجرایی شود.

خدادادیان خاطرنشان کرد: ️بر این اساس از امروز در منطقه هفت شهرداری محدودیت‌های ترددی برای عدم حضور مردم در مناطق تفریحی شهر کرمانشاه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه با محوریت شهرداری منطقه هفت کرمانشاه تمام مسیرهای منتهی به آثار باستانی طاقبستان و همچنین رستوران‌ها و چم بشیر تا پایان زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی بسته خواهد بود و وسایل نقلیه حق ورود به این منطقه را نخواهد داشت.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه️ گفت: راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه در این امر همکاری لازم را خواهد داشت تا این محدودیت‌ها به درستی اعمال شود.

خدادادیان یادآور شد: ️از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و در این شرایط غذا را در منزل تهیه کنند تا روند صعودی بیماری کرونا کاهش یابد.

کد خبر 5063334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha