۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان خراسان شمالی

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: ۳۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در نیمه نخست سال جاری به مددجویان استان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به نیاز عموم مردم و کارکنان بیمارستان‌ها به تجهیزات بهداشتی اظهار کرد: مددجویان این نهاد کارگاه‌های خیاطی را تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی و لباس بیمارستانی کرده‌اند که این واحدهای تولیدی تجهیزات بهداشتی زمینه اشتغال‌زایی ۱۶۰ مددجوی استان را فراهم آورده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مددجویان امسال توانستند ۳۰۵ هزار و ۳۰۰ ماسک و لباس بیمارستانی تولید کنند، اضافه کرد: از این میزان ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک پارچه‌ای، ۶۷ هزار و ۴۸۰ عدد ماسک بهداشتی یک‌بارمصرف و هشت هزار و ۱۰۰ عدد نیز لباس بیمارستانی (گان) بوده است.

وی بابیان اینکه در ابتدای آغاز به کار این واحدها، تعدادی از ماسک‌ها توسط کمیته امداد استان خریداری و در بین اقشار محروم توزیع شد، افزود: هم‌اکنون این واحدهای تولیدی، ماسک‌ها را برای فروش در داروخانه‌ها و بازار استان تولید می‌کنند.

الهی راد در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در زمینه اشتغال‌زایی مددجویان پرداخت و ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری ۳۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه ۸۳۵ طرح اشتغال‌زایی از محل این تسهیلات راه‌اندازی شده است، گفت: از مجموع طرح‌های اجراشده ۳۱۲ طرح از محل منابع امداد و هم‌افزایی، ۳۲ طرح از محل منابع تسهیلات پایدار روستایی و ۴۹۱ طرح نیز از محل منابع تسهیلات بانک‌ها پرداخت‌شده است.

کد خبر 5067971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha