۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

جهاد آموزشی معلمان قابل توصیف نیست

جهاد آموزشی معلمان قابل توصیف نیست

زنجان-معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: با شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، جهاد آموزشی معلمان قابل توصیف نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی بعد از ظهر پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه آنچه در عرصه خدمت بیش از هر انتخاب دیگری حائز اهمیت است، شکرگذاری است، افزود: شکرگذاری در نظام آموزش و پرورش از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به همین خاطر حضور در این عرصه بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه نوع خدمت و تاثیرگذاری در این دوران بیش از مدت زمانی که در این عرصه حضور داریم، حائز اهمیت است، تصریح کرد: زنجان یکی از استان‌هایی است که اقدامات اثرگذاری در آن انجام شده و به همین خاطر در ارزیابی‌ها که ملاک آن تاثیرگزاری مدیران است توانسته است جایگاه ارزنده‌ای را برای خود به دست آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه جهاد معلمان در شرایط امروز که همه ما با ویروس کرونا درگیر هستیم، قابل توصیف نبوده و این نوع خدمت بسی سخت‌تر از کار پزشکان که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، است، ادامه داد: شرایط امروز کرونایی باعث شده است تا معلمان که سابق بر این زمان مشخص و معینی را برای آموزش اختصاص می‌دادند، در این شرایط مدت زمان زیادی را صرف دانش‌آموزان کنند.

کاظمی با تاکید بر اینکه مقوله تربیت همواره یکی از تاکیدات آموزش و پرورش بوده و به همین خاطر توصیه ما به معلمان و برنامه‌ریزان این است که این موضوع را اولویت خود قرار دهند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط امروز، آموزش‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود، لذا معتقدیم کار تربیتی در فضای مجازی به مراتب سخت‌تر از شرایطی است که دانش‌آموزان در مدارس حضور داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید اجازه دهیم به مسائل تربیتی در آموزش‌های مجازی آسیب وارد شود، خاطرنشان کرد: انتظار امروز ما از مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان این است که امور مربوطه را به گونه‌ای به پیش ببرد که این دستگاه فرادستگاهی بتواند مسیر رو به جلوی خود را با شتاب بیشتری دنبال کند.

کد خبر 5069660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha