۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۳

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبرداد

ارائه وام در ازای به کارگیری مددجویان کمیته امداد

ارائه وام در ازای به کارگیری مددجویان کمیته امداد

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان برای اشتغال مددجویان خبرداد.

به گزارش برگزاری مهر، عیسی بابایی اظهارکرد: کارفرمایان در مشاغل و صنوف مختلف در ازای به کارگیری هر یک از مددجویان کمیته امداد از بسته‌های تشویقی بهره‌مندمی شوند.

بابایی با اشاره به بسته های تشویقی کارفرمایی این نهاد عنوان کرد: کمیته امداد با اجرای برنامه های متنوع در زمینه توانمندسازی و دستیابی به اشتغال مناسب و پایدار در نظر دارد با اعطای بسته های تشویقی به کارفرمایان در قبال بکارگیری مددجویان گام های موثری بردارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان خاطر نشان کرد: کارفرمایان مشمول این طرح به ازای بکارگماری هر نفر از مددجویان (پرداخت حداقل حقوق مصوب اداره کار و بیمه مددجو) می توانند از وام اشتغال به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارفرمایی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله بهره مند شوند.

وی با تشریح بسته تشویقی پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ادامه داد: به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را به کارگمارده اند، ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما طی دوسال، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه، به کارفرما پرداخت می شود.

بابایی تصریح کرد: حق الزحمه بکارگیری هریک از مددجویان تحت حمایت این نهاد به موسسات کاریابی و مشاوره شغلی برابر نصف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار در همان سال به علاوه ۱۰۰ هزار تومان (به عنوان تشویق) است.

لازم بذکراست، در مناطق محروم، بسته به ضریب محرومیت، کارفرمایان می توانند همزمان از تسهیلات کارفرمایی و حق بیمه سهم کارفرما بهره مند شوند.

کد خبر 5070544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha