۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

بارش پاییزه در ۵۰ شهر و روستای سیستان و بلوچستان

بارش پاییزه در ۵۰  شهر و روستای سیستان و بلوچستان

زاهدان - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا صبح امروز از ۵۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سطح استان بارندگی گزارش شده است.

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت از روز گذشته سامانه بارشی وارد سیستان و بلوچستان شد و از عصر فعالیت خود را در بخش‌هایی از نیمه شمالی استان آغاز کرد.

وی افزود: تا صبح امروز از ۵۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سطح استان بارندگی گزارش شده است که بیشینه بارش‌ها با مقدار ۱۸.۵ میلی متر از «اله آبادپبی» زاهدان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین از «چاه رحمن» زاهدان ۱۸، «درودی نرون» خاش ۱۷، «نوک آباد» خاش ۱۳، «اسلام آباد حصاروئیه» زاهدان و «سنیب» خاش ۱۲، فرودگاه زاهدان ۶.۲ و فرودگاه زابل ۳.۸ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه تا شب شنبه در استان ادامه دارد، گفت: طی این مدت احتمال جاری شدن موقتی رواناب، خیزش موقتی گردوخاک و لغزندگی جاده‌ها در این مناطق وجوود دارد.

حیدری تصریح کرد: طی این مدت احتیاط در رانندگی، پرهیز از چرای دام و قرار گرفتن در حاشیه مسیل‌ها و عدم صعود به ارتفاعات توصیه می‌شود.

کد خبر 5070876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha