۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خبر داد؛

روند خوب اجرای سه پروژه کلان تبریز

 روند خوب اجرای سه پروژه کلان تبریز

تبریز- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از روند خوب اجرای سه پروژه کلان تبریز خبر داد و گفت: نقطه عطفی در عملیات اجرایی خط ۲ مترو تبریز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید محمد امروز در حاشیه امضا تفاهم نامه اجرای خط ۵ قطار شهری تبریز، با بیان این مطلب افزود: امیدواریم از طریق تهاتر و فروش اوراق در راستای تأمین مالی اقدامات خوبی انجام یافته و پروژه سرعت بگیرد.

محمد پروژه قطار شهری را یکی از دغدغه‌های مردم تبریز عنوان کرد و گفت: این پروژه به خصوص در حوزه مسائل حقوقی و قراردادی دچار مشکلاتی بود که با همت عزیزان و پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه، این مسائل برطرف شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: با وجود این مشکلات اجازه ندادیم پروژه حتی یک روز تعطیل شود و به جز تعطیلی دو ماهه به سبب شرایط ناشی از کرونا، با تزریق منابع از طریق قرارگاه و مساعدت‌های مسئولان مترو پروژه را فعال نگه داشتیم.

او ادامه داد: همچنین امروز تفاهم نامه‌ای به عنوان خط پنجم به طول ۷ کیلومتر جهت توسعه خط ۱ امضا شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود. افتخار می‌کنیم در خدمت توسعه کهن شهر تبریز باشیم و قرارگاه در این موضوع پیشگام است.

محمد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سال گذشته توافقاتی بین قرارگاه و شهرداری تبریز برای توسعه برخی زیرساخت‌های تبریز انجام یافت که خوشبختانه اکثر موارد تفاهم تبدیل به قرارداد شده و عملیات برخی از آنها آغاز شده است و از پیشرفت خوبی هم برخوردار بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: برخی موارد دیگر نیز در مرحله طراحی است و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

او خاطرنشان کرد: در خصوص توافق‌های سال گذشته شاهد روند اجرایی خوبی بودیم که از همکاری و همدلی بین شهرداری، شورای شهر و نمایندگان تبریز در این موضوع تشکر می‌کنم چرا که این همدلی باعث پیشرفت خوب پروژه‌ها شده است.

کد خبر 5072925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha