۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶

رئیس مرکز بهداشت دزفول:

۲ باب کارگاه صنعتی توسط بازرسان مرکز بهداشت دزفول پلمب شدند

۲ باب کارگاه صنعتی توسط بازرسان مرکز بهداشت دزفول پلمب شدند

دزفول- رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: دو باب کارگاه صنعتی به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی ویژه کنترل بیماری کرونا، توسط بازرسان بهداشت مرکز بهداشت دزفول پلمب شدند.

رضا پور آئین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازرسان بهداشت مرکز بهداشت دزفول در راستای نظارت بر اجرای موازین بهداشت کار بر مشاغل، مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت همواره اقدام به بازرسی از کارگاه‌ها، صنایع، کارخانه‌ها، ادارات، بانک‌ها و سایر اماکن و مراکز عمومی در سطح شهر می‌کنند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف، در مرحله اول اخطاریه‌های لازم صادر می‌شود و در مراحل بعد در صورت رفع نشدن نواقص بهداشتی، متخلفان به دادگاه معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول تصریح کرد: در همین راستا بازرسان مرکز بهداشت دزفول در بازرسی‌های روزانه خود، دو باب کارگاه صنعتی را به دلیل داشتن نواقص بهداشتی پلمب کردند.

پور آئین در پایان خطاب به کارفرمایان، صاحبان کسب و کار، صنایع و مراکز خصوصی توصیه کرد که به منظور ارتقای سلامت جامعه، به قوانین بهداشتی ویژه همه گیری کرونا پایبند باشند و از نقض این قوانین و ایجاد مخاطرات سلامتی برای جامعه پرهیز کنند.

کد خبر 5076971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha