۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۰

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند

مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی در مراسم آزاد سازی ۴۱ زندانی جرایم غیر عمد که بعد از ظهر امروز در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عرصه‌های نقش آفرینی بسیج حضور در عرصه‌های تخصصی است که جزئی از این بسترها سازمان بسیج حقوق دانان به عنوان متولی تخصصی حقوق و قضا در شجره طیبه بسیج است.

وی افزود: بسیج در راستای کمک به دستگاه قضائی و تسهیل‌گری خدمات حقوقی و قضائی به مردم و افراد نیازمند در قالب اقدامی جهادی ورود کرده و امروز هم شاهد اقدام خوب و خداپسندانه آزادسازی ۴۱ زندانی جرایم غیر عمد توسط بسیج حقوق دانان و ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت رایگان و سایر خدمات حقوقی به زندانیان و توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: تفکر و فرهنگ بسیج مایه ترس دشمنان و امیدواری برای دوستان و بیمه شدن انقلاب است که حضرت امام (ره) بر اساس یک حکمت الهی این بسیج را خلق کرد و امروز که بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد بر اساس همین تفکر به حمد خدا از همه ی چالش‌ها بیرون آمده‌ایم.

وی با ارزشمند دانستن رویکرد جدید دستگاه قضائی، افزود: تیم جدید در دستگاه قضا با یک نگاه تحولی و سازنده به مسائل قضائی ورود کرده است که این تفکر و برنامه قابل تحسین است.

ریحانی با تقدیر از زحمات چند ساله‌ی منصور بیگلری مدیرکل پیشین زندان‌های استان کرمانشاه از خدمات جهادی وی تقدیر و انتصاب پوریانی مدیر کل جدید زندان‌های استان کرمانشاه را تبریک گفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با تحسین نگاه مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد همه ی مدیران با نگاه بسیجی و اقدام انقلابی گره گشای مشکلات مردم باشند.

کد خبر 5079914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha