فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش همواره درس ایثار آموختند

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش همواره درس ایثار آموختند

یاسوج- فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش، همواره درس ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی را آموختند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان آمده است: مدال پر افتخار شهادت در راه خدا تنها بر سینه کسانی نصب خواهد شد که تمام وجودشان را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرده‌اند.

ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش، همواره درس ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی را آموخته‌اند و این امر مهم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل جهان خواران و مستکبرین مبدل ساخته است.

امروزه پیشرفت‌های مهم و بزرگ کشور در زمینه‌های علمی، هسته‌ای، صنعتی، نظامی، اقتصادی و کشاورزی مدیون ازخودگذشتگی و رشادت‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که هیچگاه چشم دیدن پیشرفتهای مهم کشور عزیزمان علی الخصوص در زمینه مهم هسته‌ای را نداشته‌اند، در اوج خفت و خواری دست به اقداماتی زده‌اند که آینده بسیار خطرناک و ویرانگری را برایشان رقم خواهد زد.

شهادت مظلومانه دانشمند پرافتخار و سرافراز کشورمان دل‌های تمام هموطنان عزیز را محزون و عزادار ساخت، اما ملت ما شهادت را عزت ابدی و به تعبیر امام انقلاب مرگ تاجرانه می‌پندارند و با قدرت این راه مقدس را ادامه خواهند داد.

نکته مهم در شهادت دانشمند برجسته و ارزشمند کشور این است که مدعیان دروغین حقوق بشر، در رأس آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع اسرائیل نشان دادند که نه تنها از قدرت نظامی کشورمان هراس دارند، بلکه پیشرفتهای علمی این مرز و بوم را نیز موجب ترس و نابودی خود می‌دانند که به فضل و نصرت الهی انتقامی سخت و نابود کننده از آنان خواهیم گرفت.

اینجانب شهادت مظلومانه دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری زاده را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ان شاالله که بتوانیم ادامه دهنده راه راستین شهیدان و سرباز مردم عزیزمان باشیم.

کد خبر 5083011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha