۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

گروه‌های جهادی دستگاه‌های خفته را بیدار کنند

گروه‌های جهادی دستگاه‌های خفته را بیدار کنند

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: یکی از اصلی ترین کار گروه‌های جهادی بیدار کردن دستگاه‌های خفته و مطالبه گری صحیح از آنها است تا این دستگاه‌ها نیز برای حل مشکلات مردم حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام زهرایی در جلسه هماهنگی فعالیت گروه‌های جهادی در در شهر محمودآباد اظهار کرد: گروه‌های جهادی جلوه‌ای از حکومت مهدوی هستند.

وی افزود: ورود گروه‌های جهادی با تمام قدرت برای حل بخشی از مشکلات مردم کاری ارزشمند و قابل تقدیر است و نیاز است دستگاه‌ها در کنار این گروه‌های جهادی قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: دستگاه‌های عریض و طویل در این کشور بسیار زیاد است تا جایی که تنها در حوزه فرهنگی بیش از ۵۰ دستگاه فرهنگی داریم و این کار را سخت می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین کار گروه‌های جهادی بیدار کردن دستگاه‌های خفته و مطالبه گری صحیح از آنها است تا این دستگاه‌ها نیز برای حل مشکلات مردم حرکت کنند.

حجت‌الاسلام زهرایی ادامه داد: ایجاد روحیه مطالبه گری صحیح در سطح جامعه یکی از اصلی‌ترین راه‌های حل مشکلات مردم است و باید این رسالت به درستی انجام شود.

وی در پایان بیان کرد: استفاده ار تجارب گروه‌های جهادی یکی از نیازهای امروز است و از سویی باید ساختار مشخصی برای ساماندهی این گروه‌ها ایجاد کرد.

کد خبر 5085199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha