۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹

آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی یزد؛

گشایش در فعالیت اصناف یزد/ ممنوعیت تردد خودروها ادامه می‌یابد

گشایش در فعالیت اصناف یزد/ ممنوعیت تردد خودروها ادامه می‌یابد

یزد ـ استاندار یزد آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی استان یزد در هفته آینده را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی با انتشار توئیتی آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی در استان یزد در هفته آینده را اعلام کرد و گفت: از هفته آینده گشایش‌هایی در فعالیت اصناف ایجاد می‌کنیم.

وی بیان کرد: ممنوعیت‌های تردد پلاک‌های غیر بومی و رفت و آمدهای شبانه در هفته آینده ادامه خواهد داشت.

طالبی عنوان کرد: تغییر وضعیت استان یزد در کرونا، حاصل تلاش همگانی و همکاری خوب مردم است و برای رسیدن به ثبات بیشتر، در هفته آینده بخشی از محدودیت ورود پلاک‌های غیر بومی و رفت و آمدهای شبانه را ادامه می دهیم اما گشایش‌هایی در فعالیت اصناف ایجاد می‌کنیم.

استاندار یزد در این توتیئت اعلام کرده که به تداوم همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی امیدوار هستیم.

کد خبر 5086338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسلم IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      با تشکر ازجناب استاندار.خیلی خوب هستش که محدودیت ها یکدفعه رفع نمیشود. لطفا پیگیری بفرمایید تا بیمار یابیو طرح غربالگری بیماران در استان یزد با جدیت تمام انجام پذیرد و همچنین تست روزانه افزایش چشمگیری پیدا کند چرا استان گیلان روزانه پنج هزار تستانجام داده ولی یزد شاید به روزی هزار تا هم نرسیده چرا؟
    • قاسم IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      جناب طالبی بعد از گذشت 6 ماه تازه کمی روند نزولی شده است لطفا بر اجرای محدودیت ها پافشاری کنید .لطفا غربالگری و بیمار یابی در استان یزدرا تقویت کنید.لطفا تست روزانه کرونا را در استان یزدبه مثابه استان گیلان خیلی بالاتر ببرید.لطفا از بهبودیافتگان برای اهدای پلاسما تقاضا و تبلیغ بنمایید
    • منصور IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      جناب طالبی غربالگری و بیمار یابی و افزایش تست کرونا در استان یزد را در دستور کار قراردهید.مگرکمتر از استان گیلان از نظر تست کرونا هستید؟ وقتیکه این بیماری در استان کنترل شود که بیشتر چزخ اقتصادی میچرخد. از شبکه بهداشتی استان حمایت کنید .
    • علیرضا IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      0 0
      با عرض سلام خواهشا همه اصناف رو باز بزارید تا فعالیت داشته باشند اما ساعت کاری رو از 7 تا 15:30 بزارید اینجوری همه اصناف باز هستند قوانین برای همه اصناف یکسان هست و همه تا 15:30 فعالیت میکنند و جای حرف و حدیثی نمی ماند با تشکر