۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

فرماندار کرج:

کرج هنوز در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد

کرج هنوز در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد

کرج - فرماندار کرج گفت: شرایط کرونایی این شهرستان هنوز ناپایدار است و از هفته آینده قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی را در کرج اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش مهر، غفور قاسم‌پور صبح پنجشنبه در جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کرج نسبت به بازگشایی‌های شتاب‌زده و شیوع مجدد کرونا هشدار داد و اظهار کرد: موج شرایط کرونا در کرج هنوز ناپایدار است، بنابراین فعالیت مشاغل پرخطر کماکان محدود خواهد بود و در این زمینه تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی هستیم.

وی بیان کرد: بازگشت شهرها از شرایط قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن شرایط نیست و با وجود کاهش میزان ابتلاء هنوز به تثبیت شرایط نرسیده‌ایم، بنابراین باید رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دهیم.

اجرای قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی در کرج

فرماندار کرج تصریح کرد: شرایط کرونایی این شهرستان هنوز ناپایدار است و از هفته آینده قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی را در کرج اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مشاغل ضروری، برخی محدودیت‌ها نیز برای سایر گروه‌های شغلی در شرایط نارنجی برداشته شده است که جزئیات آن توسط ستاد ملی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از تداوم اجرای طرح ممنوعیت شبانه در شهرها خبر داد و متذکر شد: از هفته آینده این طرح استمرار خواهد داشت و شاهد لغو طرح ممنوعیت ترددهای شبانه نخواهیم بود.

کد خبر 5086992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      با عرض سلام وخسته نباشید.جناب فرماندار کرج عاجزانه زندانیان ندامتگاه کرج از شما درخواست آب سالم در زندانها کردن.آب چاه در زندانها باعث دردهای شدید کلیه وسنگ کلیه شده خواهشمندم دستور فرمایید رسیدگی شود.