۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان

پنج هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی زنجان انجام گرفت

پنج هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی زنجان انجام گرفت

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: طی هشت ماه امسال بیش از پنج هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی از واحدهای تولید انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کرونا کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی را هم درگیر خود کرده است، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از هزار و۵۲۱ نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان دچار بیماری کرونا شدند.

وی اظهار کرد: مورد فوتی بیماری کرونا در کارگران استان زنجان گزارش نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه کارگران روزانه توسط پزشکانی که در واحدهای درمانی حضور دارند تب سنجی می‌شوند، گفت: شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را دارند.

یوسفی تاکید کرد: در تمام واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در اختیار کارگران قرار می‌گیرد.

وی به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال بیش از پنج هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی از واحدهای تولید انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، ابراز داشت: به ۳۵۷ واحد تولیدی به منظور رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی اخطار داده شده است.

یوسفی با بیان اینکه نظارت‌ها در زمینه رعایت اصول بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان با قوت بیشتری انجام می‌شود، افزود: سرویس کارگران واحدهای تولیدی هر دو وعده ضدعفونی و گند زدایی می‌شود.

کد خبر 5092641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha