۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۴

معاون استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد روحیه نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی

ضرورت ایجاد روحیه نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان بر ضرورت ایجاد روحیه نشاط و شادی اجتماعی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز پنج شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس کار گروه اجتماعی، فرهنگی سلامت، زنان و خانواده، گفت: به منظور شناسایی انتظارات مردم و تدوین برنامه‌ها می‌توان از ظرفیت دفاتر تسهیل گری بهره گیری کرد.

وی، اظهار داشت: باید از ظرفیت کارهای فرهنگی فاخر استان که ریشه تاریخی دارند مانند موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و بومی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه استفاده کنیم.

معاون استاندار لرستان، تصریح کرد: ضرورت دارد از فضای مجازی در حوزه فعالیت‌های ورزشی، هنری، فرهنگی و اعتقادی برای ایجاد روحیه نشاط و شادی اجتماعی در چارچوب قانون و موازین شرعی بهره جست.

ثمینی، افزود: اگر هر کاری را در جای خود انجام دهیم، همه موضوعات به مدار مطلوب و صحیح خودش بر می‌گردد که بهتر است اجرای برنامه‌ها به صورت فرایندی و در طول زمان مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی وظیفه اعضای این کار گروه است، عنوان کرد: محور خانواده، مادر بوده و مهم است ضمن اهمیت به موضوع زن، چگونگی کارکرد و رفتار و مسئولیت اجتماعی این عضو خانواده را مورد بررسی قرار دهیم، باید به فضای لطیف و مطلوب زندگی در خانه توجه بیشتری داشته باشیم و اجرای پویش زن و زندگی در این راستا می‌تواند به این مهم کمک قابل توجهی کند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به لزوم باز گذاشتن باب گفتگوی سازنده در خانواده‌ها، گفت: مکلف هستیم که شرایط را برای شکل گیری زندگی ایرانی و اسلامی در خانواده فراهم کنیم.

ثمینی، القای ناامیدی در خانواده را فراهم آورنده زمینه رشد آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و گفت: نباید بگذاریم خانواده‌ها به سوی ناامیدی سوق داده شوند و برای غلبه بر بیماری کرونا در کنار محدودیت‌ها، فرهنگ سازی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در جامعه نهادینه شود زیرا در این صورت کرونا به کمترین حد سرایت خواهد رسید و نشاط اجتماعی به جامعه باز خواهد گشت.

وی، یادآور شد: می‌توان برای ایجاد نشاط اجتماعی از ظرفیت شبکه‌های مجازی آموزشی مانند شاد و آموزش‌های دانشجویی بهره برد و لازمه آن انجام هماهنگی در این زمینه است.

کد خبر 5092749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha