۵ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰

فرماندار ویژه ری:

بالابردن مشارکت سیاسی در ری وظیفه همه دستگاه ها و احزاب است

بالابردن مشارکت سیاسی در ری وظیفه همه دستگاه ها و احزاب است

ری- فرماندار ویژه ری گفت: بالا بردن مشارکت سیاسی در ری وظیفه همه نهادها، نخبگان و دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح جمعه در نشست با سازمان معلمان ایران اظهار داشت: رویکرد فرمانداری ویژه شهرستان ری تعامل و همکاری با تمامی احزاب سیاسی است که در این خصوص علی رغم محدودیت‌های کرونایی سلسله نشست‌های با احزاب کماکان به صورت مستمر در محل فرمانداری برگزار می‌شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه شهرستان ری در دوره‌های مختلف تاریخی در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و از دیرباز تا کنون در حوزه سیاسی در کنار داشتن ظرفیت‌های بالا تأثیرگذاری لازم را در این عرصه داشته و دارد افزود: احزاب در نظارت بر امور کشور و ایجاد زمینه‌های افزایش اقتدار ملی، شفافیت و پیشگیری از فساد اثرگذار هستند که جزو مطالبات جدی مردم در حال حاضر است البته تقویت احزاب نیز منجر به تحقق منشور سیاسی مورد نظر دولت تدبیر و امید می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تا انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ همه نهادهای تأثیرگذار و دستگاه‌های اجرایی با فعالیت و خدمات‌دهی به مردم و همچنین احزاب شهرستان ری با هدف گذاری وظیفه دارند تا زمینه افزایش مشارکت سیاسی مردم فراهم کنند.

وی عنوان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی به همراه دارد و در این نشست به برخی اقدامات دولت در خصوص قشر معلمان و مشکلات صنفی و مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش پرداخته شد.

کد خبر 5104333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha