۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱

فرماندار آوج خبر داد:

تخصیص ماهیانه ۳۰ تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج

تخصیص ماهیانه ۳۰ تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج

قزوین – فرماندار آوج از تخصیص ماهیانه ۳۰ تن آرد مازاد بر سهمیه به شهرستان آوج خبر داد و گفت: نظارت بر نانوایی‌های این شهرستان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که با حضور معاون اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارات و رئیس اتحادیه اصناف شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نان؛ یک کالای استراتژیک و از اقلامی است که در سفره همه مردم از همه اقشار و طبقات وجود دارد و دولت با پرداخت یارانه، در پی تأمین و تضمین این کالای حیاتی است و وظیفه مسئولان و مدیران این است که با مدیریت و نظارت دقیق، دسترسی مردم را به این محصول، تسهیل و از نظر توزیع کمی و کیفی آن را کنترل کنند.

وی افزود: در حال حاضر آرد نانوایی‌ها از یک کیفیت خوبی برخوردار است و دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند با تشدید نظارت‌ها، رضایت شهروندان را افزایش داده، از قاچاق آن پیشگیری و با متخلفین برخورد کنند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: هم اکنون ۶۲ واحد نانوایی در سطح شهرستان آوج فعال هستند و ماهیانه ۳۴۵ تن آرد وارد شهرستان می‌شود که ۳۰ تن آن مازاد بر سهمیه شهرستان می‌باشد.

وی اضافه کرد: در توزیع آرد برای خانه پزها، روستاهای فاقد نانوایی، کوهستانی و صعب العبور در اولویت هستند و روستاهایی که متقاضی راه اندازی نانوایی هستند، به درخواست آنها رسیدگی خواهد شد.

علیرضایی با تاکید بر راه اندازی و فعال شدن کمیته نظارت بر نانوایی‌ها و شبکه توزیع آرد در شهرستان تصریح کرد: تسهیلات بهسازی نانوایی به میزان ۴۰۰ میلیون ریال با سود ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله به متقاضیان اعطا می‌شود و انتظار می‌رود صاحبان نانوایی‌ها از این فرصت برای بهسازی و مرمت واحد خود استفاده کنند.

کد خبر 5108465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha