۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰

فرمانده قرارگاه مدینه منوره:

اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود

اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود

رودان - فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد مارانی همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در رودان اظهار کرد: در ۹ دی ۸۸ پوز بدخواهان نظام و اربابان آنها به خاک مالیده شده و این جز با حضور حماسی مردم غیور ایران اسلامی میسر نشد و از بدو انقلاب تاکنون مردم غیرتمند ایران اسلامی همواره در همه عرصه های پای آرمان های نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی افزود: روحیه غیرتمندانه و شجاعانه رزمندگان در صحنه های نبرد فرهنگی بود که حاج قاسم در جبهه‌های حق علیه و باطل بنا نهاده بود.

سردار مارانی با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار ادامه داد: اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود، حاج قاسم همیشه تمام امور را برای خدا انجام می‌داد، با نهایت اخلاص، ایمان و بزرگمنشی، این سیرت نیکش باعث می شد همه این روح بزرگ درون وی را ببینند و باور کنند.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره بیان کرد: این سرباز شهید اسلام با اشرافیت کاملی بر مسایل دنیا و خاور میانه، تدابیر مدبرانه ای اتخاذ می کرد که دل تمام دشمنان اسلام به هراس می افتاد.

مارانی افزود: امروز فرهنگ و مکتب حاج قاسم با حضور در بین اقشار مختلف جامعه، تکریم خانواده‌های شهدا، حفظ ارزش‌های رزمندگان و پاسداران، مشورت با مسئولین و مردم در قلوب اقشار مختلف جامعه در جای جای مهین اسلامی بنا نهاده شد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره و همرزم شهید قاسم سلیمانی از ارادت شهید سلیمانی به ائمه معصومین سخن گفت و افزود: آن شهید والا مقام تمسک جستن به ائمه اطهار در میدان های نبرد را نشانه بزرگ رزمندگان اسلام برای فتح قله‌های جبهه‌ها می‌دانست.

وی مردم محوری را دیگر خصوصیت بارز شهید سلیمانی عنوان کرد و عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی از همه اقوام در جبهه‌ها علیه داعش و تکفیری‌ها استفاده کرد که نشان از مردم داری و مردم دوستی ایشان بود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه تصریح کرد: شجاعت، تدبیر و قاطعیت این فرمانده بزرگ را در کمتر فرماندهی می‌توان یافت، نمونه بارز آن عملیات کربلای۵ بود که این سردار شهید در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد، در واقع حاج قاسم همیشه سخت‌ترین شرایط را انتخاب می کرد.

مارانی خاطر نشان کرد: اخلاص، معنویت، باور، ایثار و شجاعت و روحیه جسورانه وی همیشه باعث میشد سخترین کارها را به پیش ببرد و حاج قاسم ۱۳ دی ۹۸ شهید نشد بلکه در هشت سال دفاع مقدس در هر لحظه آن شهید شد.

کد خبر 5108843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha