۱۲ دی ۱۳۹۹، ۸:۵۹

در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور،

تیم بسکتبال نبوع اراک به مرحله حذفی راه یافت

تیم بسکتبال نبوع اراک به مرحله حذفی راه یافت

اراک- مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور از هفته گذشته به صورت متمرکز به میزبانی عقاب تهران پیگیری شد و تیم بسکتبال نبوغ اراک با شکست رقبای خود به مرحله حذفی رسید.

به گزلرش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۳۹ تیم، از جمعه ۵ دی ماه به صورت متمرکز به میزبانی عقاب تهران در دو گروه شمال و جنوب کلید خورد و نبوغ اراک تنها نماینده استان مرکزی در گروه منطقه شمال با تیم‌های عقاب تهران، خانه بسکتبال صومعه‌سرا، دانش فراز البرز و مهام تهران هم گروه شد. در این رقابت‌ها که به صورت گروهی پیگیری شد، تیم‌های برتر راهی مرحله دوم (پلی آف) شدند.

نبوغ اراک در چهار دیدار مقابل هم گروهای خود موفق شد، خانه بسکتبال صومعه‌سرا را با نتیجه ۸۰ بر ۶۶، دانش فراز البرز را با نتیجه ۵۱ بر ۴۸، عقاب تهران با نتیجه ۷۸ بر ۶۱ و مهام تهران با نتیجه ۷۵ بر ۴۸ شکست دهد و با این پیروزی‌ها جواز حضور در مرحله دوم (پلی آف) را دریافت کرد.

تیم بسکتبال نبوغ اراک در چند سال اخیر حضور شایسته در مسابقات دسته اول بسکتبال کشور داشته و امسال هم خیزشی برای صعود به لیگ برتر را در دستور کار خود دارد.

حامد عبداللهی دبیر هیأت بسکتبال استان مرکزی به خبرنگار مهر گفت: منتظر اعلام برنامه ادامه مسابقات از سوی فدراسیون هستیم. و تیم نبوغ اراک در آمادگی کامل به سر می‌برد.

پیام خوشدونی، محمد زارعی، واحد نادری، عماد الدین عبداللهی، عباس آقاباقری، سعید مهدیار، فرشاد غلامی، محمدرضا حسنی، یزدان خسروانی، امیررضا هداوند، مهدی منصور، افشین اژدرلو و حسین غلام نژاد به عنوان بازیکن و پویا تاجیک (سرمربی)، عابد مرادی (مربی)، علی عزیزی (سرپرست) حجت الله خلیلی (بدنساز) و محسن اکبری (آنالیزور) ترکیب تیم و کادر فنی تیم بسکتبال نبوغ اراک، تنها نماینده استان مرکزی در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5109794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha