ابراهیمی ترکمان:

آثار آیت الله مصباح یزدی مشحون از استدلال‌های علمی و عقلانی است

آثار آیت الله مصباح یزدی مشحون از استدلال‌های علمی و عقلانی است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیام تسلیتی که به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی صادر کرد نوشته است:آثار ماندگار علمی ایشان مشحون از استدلال‌های علمی و عقلانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ارتحال اندیشمند فرهیخته اسلامی آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حضرت آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی، فقیه، فیلسوف و اندیشمند اسلامی موجب تأثر عمیق شد. این عالم بزرگوار همواره در طول زندگی با برکت خود کوشید تا با خلق آثار ارزشمند در ترویج مکتب اهل بیت (ع) به شیوه نوین اثرگذار باشد.

آثار ماندگار علمی ایشان جملگی در جهت تبیین اندیشه‌های اعتقادی اسلامی و مشحون از استدلال‌های علمی و عقلانی است. فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای حوزه‌های علمیه و علاقمندان و اندیشمندان است.

این مصیبت جانکاه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای اعلام، مراجع عظام، حوزه‌ها علمیه و عموم علاقمندان، شاگردان و بازماندگان ایشان تسلیت گفته از خداوند رحمان برای ایشان غفران و رحمت الهی را مسألت می‌نمایم.

کد خبر 5110701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha