۱۷ دی ۱۳۹۹، ۸:۵۴

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد هستیم

نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد هستیم

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت:نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد و تنظیم بازار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی و اربعین شهید فخری‌زاده و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر کسی خالصانه و با ایمان در راه خدا قدم بردارد، خداوند محبت او را در دل‌ها قرار می‌دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه بندگی خدا سرلوحه کار همه شهیدان است، بیان‌کرد: از طرف دیگر امثال علامه مصباح یزدی و شهدای گرانقدر ما چون سردار سلیمانی دارای ویژگی تواضع هستند.

خسروی ادامه‌داد: سردار شهید سلیمانی از زمانی که فرمانده لشکر ثارالله بود تا پایان عمر گرانقدر خویش که فرماندهی سپاه قدس قرار داشت از تواضع و فروتنی نسبت به سایر بندگان خدا را فراموش نکرد.

وی با اشاره به حساسیت همه شهدا و علماء نسبت به حقوق مردم و بیت‌المال گفت: دقت در این موضوع نیز یکی از عوامل محبوبیت شهید سلیمانی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه کم‌کاری مدیران نیز در حقیقت ضایع کردن حق الناس است، اظهار کرد: امروزه اگر ما کاری به ظاهر مذهبی قرار دهیم ولی حقی از مردم ضایع شود زیر سؤال هستیم.

خسروی گفت: سردار شهید سلیمانی در طول زندگی نه در قالب حرف و شعار که بر اساس یک باور قلبی ولایتمدار بود و حتی این موضوع را در جامعه ترویج می‌کردند.

وی افزود: یکی از علت‌های اینکه در موضوع برجام دست ما خالی ماند و اروپایی‌های به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نماندند، گوش نکردن به نصایح دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با تأکید بر اینکه پرکاری از ویژگی‌های دیگر مردان خدا است، گفت: بندگان برجسته همواره برای جامعه کم هزینه ولی خدمت‌رسانی آنان به دیگران و ثمراتشان برای جامعه بسیار است.

خسروی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک سردار شجاع با تدبیر بود، اظهارکرد: این شجاعت از معنویت این مرد بزرگ سرچشمه می‌گیرد.

وی بیان‌کرد: اگر شیوه مدیریت بر اساس شیوه مدیریتی حاج قاسم سلیمانی باشد هیچ وقت اینقدر عطش مذاکره با آمریکا و استکبار جهانی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه نباید بصیرت بخشی‌های امثال علامه مصباح یزدی فراموش شود، یادآور شد: ایشان از دوران جوانی وارد مسائل انقلاب و جهاد با استبداد شد و بعد از انقلاب نیز اقدامات فرهنگی متعدد انجام داد.

خسروی با بیان اینکه دین را باید از امثال مصباح آموخت، گفت: مراقب باشیم جریان تحریف واقعیت‌ها را دروغین برای ما جلوه نداده و دین را تحریف شده تحویل ما ندهند.

وی با اشاره به اینکه سوء مدیریتی‌ها موجب نارضایتی مردم شده است، افزود: باید مدیریت‌هایی از جنس حاج قاسم سلیمانی در حوزه نظارت و تنظیم بازار فعال باشند.

کد خبر 5115305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha